CE ESTE GTS MANAGED LAN?
GTS Managed LAN este serviciul prin care poți completa experiența echipei voastre IT interne cu cea a inginerilor noștri.
Echipa noastră preia implementarea, mentenanța sau change requesturile pentru switchurile și routerele pe care le folosiți, fie că ele se află în Centrele noastre de date sau în locațiile companiei voastre.
Implementarea înseamnă:
- instalarea soluției și întocmirea documentației tehnice aferente
- asistență tehnică disponibilă 24 de ore pe zi, timp de 7 zile, pentru testarea de către voi a soluției implementate.
Mentenanța asigură menținerea în stare funcțională a soluției și suportul pentru aceasta:
- update-uri și upgrade-uri necesare pentru asigurarea securității și a stabilității serviciului
- backup pentru configurații
- restore sau roll back în cazul apariției de probleme după update/upgrade
- suport clienți 24/7
Prin Change request soluția implementată poate fi modificată, la nevoie:
- analizăm solicitarea
- vă informăm despre durata estimată a operațiunii și acționăm doar cu acordul vostru
- experții noștri vă dau consiliere privind opțiunile disponibile, pe baza experienței noastre îndelungate în domeniu
- primiți documentația soluției, incluzând modificările efectuate.
KEY FACTS

CÂND AI NEVOIE DE GTS MANAGED LAN?
APLICAȚII
Până nu demult, decizia companiilor de a-și administra in-house, sau folosind câte un specialist “freelance” extern, rețelele era una justificată financiar și operațional. Între timp, însă, viteza cu care se dezvoltă telecomunicațiile și tehnologiile informaționale a crescut mult peste puterea de adaptare a acestui sistem de lucru.
În orice domeniu ar activa compania ta, riscurile de securitate și stabilitatea îndoielnică a rețelei sunt surse de întreruperi, de erori și de costuri neprevăzute. În plus, presiunea astfel pusă pe echipa internă IT poate duce la probleme de motivare și retenție a personalului…
